Informace o adaptéru verze 4.2 a 4.2TP 

Jednotka Autoethanol® verze 4.2 TP se zápisem do Technického Průkazu

SCHVÁLENO MINISTERSTVEM DOPRAVY ČR

Jednotka verze 4.2 s možností zápisu do TP!

Pokud jste s jednotkou verze 4.2 spokojeni a rozhodnete se pro zápis do TP, za doplatek 1300,- Kč Vám u nás jednotku zaregistrujeme, nastavíme, softwarově upravíme na v4.2TP a provedeme zápis.

Představujeme Vám naši nově vyvinutou certifikovanou přestavbovou jednotku verze 4.2. Jednotku jsme zdokonalili skutečně unikátním způsobem, jednotka má teplotní čidlo motoru, silnou kvalitní kabeláž s délkou až 1,5m s přesně měřeným odporem  a novinkou je také jedinečný NOVÝ 6. program, na kterém se dá nastavit načasování vstřiků, správným načasováním se dá dosáhnout navýšení výkonu a korekce spotřeby na ethanolu. Jednotka má několik certifikátů a splňuje nejpřísnější normy kvality Evropské Unie.

Jednotka je vhodná jak pro jednobodové, tak i pro vícebodové vstřikovací systémy.

Řídící jednotka má 6 režimů, z toho 5 režimů, které se dají naprogramovat:
-režim benzín - bez úpravy vstřiku (neprogramovatelný)
-režim E70 - programovatelný
-režim E85 - programovatelný
-režim AUTO - programovatelný 
-režim ČASOVÁNÍ VSTŘIKOVÁNÍ-programovatelný 
-režim STUDENÝ START - programovatelný

-režim STUDENÉHO STARTU: AUTOMATICKÝ a MANUÁLNÍ

-pod-režim AUTOMATIC COLD START-studené starty upravuje procesor pomocí digitálního teplotního čidla a vypočítává obohacení podle aktuální teploty motoru od +30°C do -30°C
-pod-režim MANUAL COLD START-studený start můžeme aktivovat kdykoliv podle potřeby po otočení klíčku do II polohy a počkáním 10-ti sekund před startem (hodnota obohacení je podle aktuálního nastavení doporučujeme 70%). Nutno zapojit žlutý  kabel na spínací + 12V po otočení klíčku.

Správným načasováním se dá dosáhnout navýšení výkonu a korekce spotřeby ethanolu.

Díky naprogramování jednotky dosáhnete optimální spotřeby na Vašem vozu.

Polaritu vstřikovačů jednotka verze 4.2 rozezná sama, není nutno hledat polaritu jako u našich starých verzí.

Jednotka se programuje tlačítkem na jednotce, není nutno použít USB!

Montáž provádíme více než 3 roky.

Naše společnost nabízí 15 dní na odzkoušení jednotky.
Garance vrácení peněz do 15 dní za odzkoušené zboží !!!

Záruka na jednotku 2 roky.

Záručný list.

Jsme oficiální výrobci a distributoři v EU.

S jednotkou zasíláme  návod v češtině, který Vám pomůže jednotku nainstalovat.

Máte-li jakékoliv dotazy kontaktujte našeho technika na t.č.  +420 777 978 021.

 

Nízká cena paliva, 21.90,-Kč/litr - 26.90,- Kč/litr

Zvyšte výkon motoru o 10-15%!

Ethanol E85 má vyšší oktanové číslo (109) než běžný benzín a zvyšuje výkon motoru o 10 až 15 %

Ethanol E85 splňuje velmi přísnou emisní normu EURO5!

Do nádrže lze natankovat Benzín nebo Ethanol E85, není tedy nutné instalovat další nádrž!

Při spalování Etahnolu E85 vzniká až o 70 % méně emisí CO2, šetří životní prostředí.

Instalční sadu lze kdykoliv namontovat na jakýkoliv jiný motor. Např. v případě prodeje vozidla není problém sadu snadno demontovat a namontovat na nový vůz!

Ethanol E85 je atestované palivo a splňuje požadavky CSN 656512.

 

Neplaťte zbytečně drahý Natural95/98, jezděte levněji a ještě s větším výkonem!

 

Neškodí motoru!

Ethanol nemůže motoru nijak ublížit vzhledem k tomu, že hoří chladněji než benzín a díky tomu, vlastně zvyšuje životnost motoru. Proto části motoru jako ventily, písty, hlava a jiné jsou vystaveny nižšímu teplotnímu namáhání, méně se rozehřívají a díky tomu tvoří méně karbonu a usazenin. Ethanol má také čistící schopnosti a proto části jako trysky, pumpa, vedení, jsou udržovány stále v čistém stavu.

Ethanol není korozivní!

Velmi často se Ethanol zaměňuje s Methanolem. Methanol korozivní je, Ethanol NIKOLIV. Ethanol je na tom zcela stejně jako ropný benzín. Korozi jako takovou způsobuje voda, nikoliv palivo. Etanol vodu jímá - tedy ji rozpouští. Za předpokladu, že nebyla voda v nádrži před nalitím etanolu, nebude tam ani poté, naopak - bude jí méně, neboť se postupně rozpustí v palivu a zmizí při spálení směsi.

Ethanol neničí těsnění a hadičky!

Tedy pokud nemáte veterána s korkovým těsněním. Přesto u vozů, které byly vyráběny v 70.tých letech min. století se doporučuje prohlédnout celé palivové vedení. U vozidel z 90.tých let již příliš nebezpečí nehrozí. V té době se již používaly hadičky ze silikonu, gumy a neoprenu.

Nastartuje i v zimě!

Ano, nicméně v závislosti na kvalitě paliva – Ethanol, letní E85 a zimní E70 . Pokud tedy jsou ranní teploty nižší než + 7°C, je vhodné použít zimní směs a dotankovat 4L až 7L naturalu na plnou nádrž . Pokud tedy natankujete v zimě letní směs E85, může se vám stát, že motor chytne tzv. až napodruhé nebo napotřetí. Vlastnost Ethanolu je taková, že se rozhoří až v trochu teplém válci a ideálně v kruté zimě nechte po nastartování motor krátce zahřát.

 

zvýšení výkonu o 10-15%
navýšení spotřeby o 10-25%
levný provoz
nízká pořizovací cena
bez nutnosti přídavné nádrže
rychlá montáž (s naprosto minimálním zásahem do vozidla)
snížení emisí CO2 až o 70% (vozidlo po úpravě odpovídá normě EURO5)
možnost jezdit do podzemních garáží
po montáži není již potřeba žádný pravidelný servis naší ethanolové jednotky vozidla
možnost tankování jak Ethanolu E85, tak i klasického ropného benzínu Natural 95 (nevadí ani směs benzínu N95 a E85).

 

...................................................

 

 
FLEXFUEL